Generalforsamling 2009

25. februar 2009
Generalforsamlingen sendte El-forslaget til skriftlig ur-afstemning
Der var fyldt til sidste siddeplads i Valby kulturhus, da Brohaven holdt generalforsamling i går. Over 80 fremmødte fra 62 haver, sørgede for en god stemning. Aftenen var velplanlagt og sikkert gennemført fra bestyrelsens side, så efter godt en time kunne dirigenten afslutte og vi kunne fortsætte med bankospillet.
Den væsentligste nyhed er, at bestyrelsen fremlagde en række forslag, som tilsammen gjorde det muligt at generalforsamlingen kunne sende El-forslaget til skriftlig urafstemning blandt alle haveforeningens medlemmer. Der blev nedsat et 3-mands udvalg, som organiserer afstemningen inden for 8 uger.
En anden nyhed var, at elforsyningen til værkstedsvognene er afbrudt og der er ingen mulighed for at få den retableret. Derfor vil der ikke være el her i sommer, så det er ikke længere muligt at oplade store batterier. Derimod vil der blive en lademulighed i telefonboksen, men kun til småbatterier som mobiltelefoner, barbermaskiner og håndværktøj. Måske bliver der også mulighed for at bruge sit elektriske krøllejern foran et spejl!