Kære venner.
Så ligger referat og beretning klar fra vores sommermøde, læs med her.
Så er billederne fra den hyggelige sommerfest online, og ikke mindst billedere fra indvielsen af den fine nye legeplads.


Se dem her: Sommerfest billeder og de tilføjede billeder til Ny Legeplads
Så ligger der nyt fra havekonen, hvor du blandt andet kan læse om rabarber, kaffegrums og skvalderkål. Læs med her.
OBS!
Vi har haft ubudne gæster natten til tirsdag og der er blevet stjålet en knallert. Vi vil godt bede alle om at være ekstra opmærksomme på fremmede mennesker i foreningen. Spørg gerne hvem de er og hvad deres ærinde er. Husk at alle må komme i vor forening, da en er offentlig.
Bestyrelsen.

Sommermøde og sommerfest på festpladsen den 4 Juni.
Kl. 8 Hejses flaget.
Kl. 10 Sommermøde
Kl. 11 Bankospil
Kl. 16.30 Officiel indvielse af den nye legeplads
Kl. 17 Fællesspisning af medbragt mad og drikke.
Musik, dans og hygge frem til kl 22.
Håber vi ses til en dejlig dag.
Bestyrelsen.
NB: Opstilling af stole og borde kan ske fra lørdag kl. 9
LOPPEMARKED er blevet rykket til
SØNDAG D. 7. AUGUST FRA KL. 12 TIL 15
Har du lyst til at være med?
-Du kan have en almindelig loppebod med ”gamle” ting, tøj, møbler,
-Du kan sælge smykker, postkort osv., du kan også sælge planter,
-Du kan også lave en bod med kager, vafler, indbagte hyldeblomst osv..
Hvis du vil have en bod skal du tilmelde dig inden d. 7. juli til Vivi 22619289 have 63.
Haveforeningen står for salg af sodavand, øl og 21 spil.
Loppemarkedet bliver afholdt nede på pladsen.
Efter en stor indsats fra alle de fremmødte, står vores nye legeplads endelig færdig.
Et kæmpe stort tak til jer alle og især tak til Jacob Teckemeier for sit kæmpe stykke arbejde op til.
Billeder fra før/under og efter kan ses lige her.
Der er dog lige et enkelt stativ som er støbt og skal hærde inden det kan tages i brug næste weekend. Stativet er afmærket med tape.

Så er det på lørdag den nye legeplads sættes op 🙂 Vi håber stadig at i møder talstærkt op og giver en hånd med monteringen. Der bydes på frokost i forbindelse med arbejdet.
Sådan her kommer vores dejlige legeplads til at se ud 🙂

Hjælp søges NU på lørdag den 21 maj fra kl 9 på festpladsen. Vi skal fælde træer og gøre pladsen klar til den nye legeplads. Vi håber mange vil dukke op og give en hjælpende hånd.
Bestyrelsen
Som ønsket følger her et billede af den nye legeplads. Dog kommer der også net ovenpå, som ikke er afbilledet her. Vi håber stadig der dukker nogle friske mennesker op lørdag den 28 maj og giver en hånd med, så vi kan få legepladsen monteret 🙂
